Music

sobota, 22 lipca 2017

Wywiad - Tar Mairon

Siemka!

Serdecznie zapraszam Was na wywiad z Tar Mairon.
Jest dziś sobota, więc postanowiłam zrobić wywiad :P.



Tar Mairon -Użytkownik z 88 lvl na MovieStarPlanet.
Członek od Lipca 2016 r.
Użytkownik należy do : Judge,Celeb.
Wyświetleń na profilu : 305288
Love It w pokoju : 82008

Wywiad

*Ja: Witaj Tar Mairon, 
chciałabyś udzielić wywiadu na blog Valentine Msp?
-Tar Mairon: No w sumie, czemu nie?
*Ja: Możemy zaczynać?
-Tar Mairon: Tak.
*Ja: Skąd pomysł na nick Tar Mairon?
-Tar Mairon: Wcześniej nazywałam się Sauron Mairon.
Po usunięciu konta pozostawiłam jedno z tych dodając "Tar",
jako podkreślenie idealności pierwotnego imienia znanego nam z W.P. Saurona antagonisty.
Jestem gorliwą fanką Mistrza Tolkiena. 
*Ja: Co najchętniej robisz na MSP?
-Tar Mairon: Kiedyś chętnie robiłam seki, pozwalało mi się to poniekąd spełnić artystycznie.
Straciłam jednak do tego po czasie chęci.
By film trafił do TOP potrzeba teraz na prawdę sporo godzin 
bezmyślnego klikania z multikont .Nie wiem co tu lubię robić
i często na prawdę nie wiem, czemu tu wciąż przesiaduję, bo fajnie jest od czasu do czasu się przebrać, poczytać coś głupszego, lub ciekawszego na forum, wziąć udział w jakiejś dramie, pośmiać się z czegoś, powymieniać się unikatami?
Nie umiem Ci określić.
*Ja: Co do unikatów, to twoje hobby?
Od kiedy zbierasz unikaty?
-Tar Mairon: Hobby? Nie.
Moje prawdziwe hobby to opowiadania rp i rysowanie, rzeźbienie.
Co do unikatów.Zaczęłam je zbierać dopiero z założeniem  tego to właśnie konta.
*Ja: Skąd czerpiesz pomysły na artbooki?
-Tar Mairon: A mam aktualnie na profilu jakikolwiek kreatywny artbook?Jeden jest o unikatach, a drugi zrobiony z nudy, dla beki, ale nie usunę go, bo mam sentyment.
*Ja: Twój ulubiony kolor to czarny&biały?
Łatwo zauważyć, że twoja szafa jest przepełniona właśnie tymi kolorami.
-Tar Mairon: Nie, ale noszę białe włosy, czasem fioletowe.
Na msp jednak zawsze białe bo jak to władca ciemności w fioletowych kłakach?
Czarny to nie kolor, to z samej definicji brak koloru.
Biały już bym kolorem nazwała, ponieważ to kolorów mieszanka.Czerń jest czernią, gdyż nie dbija światła do naszego oka.
A jeśli miałabym określić najbliższy piękna mi kolor, zdecydowanie ładna tonacja czerwieni.
*Ja: Zamierzasz kiedyś odejść z MSP?
-Tar Mairon: Nie wiem. Jestem częścią tej gry.
Poznałam tu naprawdę wielu 
warotściowych ludzi i miło spędziłam czas.
Jeśli bliskie mi osoby odejdą, to może i po czasie ja?
Ale zawsze też mogę kogoś poznać.
Miałam tak z osobą w moim serduszku.
Znamy się ponad miesiąc, a jest mi bliższa niż... nie wiem.
Jak na osobę poznaną w internecie
 jest naprawdę zbyt bliska. 
*Ja: Co byś zmieniła na MSP?
-Tar Mairon: Zlikwidowałabym tygodnie unikatów
i dawała lepsze zestawy Vip'ów.
Dodałabym motywy ze śródziemi, bo mnie naprawdę boli,
że dodają Igrzyska Śmierci, a Hobbita dla dzieci nie mogą xD
Przywróciłabym również YT w artbookach i biografiach.
O zbyt wielu zmianach tu nie fantazjujmy, bo to platforma, 
jakby nie było dla dzieci.
*Ja: Co sądzisz o Hackerach i Hackach?
-Tar Mairon: Kolega zrobił mi kiedyś unikatowy kolor skóry,
zwierzaki z Vip'ów i przesłał męskie ubrania za diamenty...
Potem inny kolega xD Cóż.A co ja mogę mieć do tego? 
To co reklamują i mogłaby zniszczyć grę i tak działa tylko do wylogowania.MSP wciąż ma zabezpieczenia tam gdzie powinno.
*Ja: Czy przedstawisz nam się i opowiesz trochę o sobie?
-Tar Mairon: Jak już większość osób wie, na imię mi Julia.
Co ja bym mogła o sobie powiedzieć ciekawego?
Co by mogło Ci przyciągnąć ludzi w tym wywiadzie?
Byłam trzykrotnie w psychiatryku, mam przewlekłą depresję,
problemy psychiczne i kochanego kota.
Jestem introwertykiem i aspołecznikiem,
często chodzę na nocne, długie i samotne spacery z psem.
Lubię rozmawiać o psychologii, lubię filozofować na przeróżne tematy.
Większość życia spędziłam grając w gry i czytając.
Wcześniej jeszcze biegałam po podwórku...z ekipą, która się wykruszyła i prawie nikt się do nikogo nie odzywa.
Jestem bardzo smutnym i zrezygnowanym człowiekiem w podsumowaniu.
Moja witalność jest równa mikroskopijnie ponad zerem.
*Ja: Jak w rok zaszłaś tak daleko?
Niektórzy grają nawet 5 lat i nie mają takiego wysokiego lvl.
-Tar Mairon: Dzięki bonnie w TOP.
*Ja: Co cenisz w swoich przyjaciołach?
-Tar Mairon: Bezwarunkową solidarność i wierność.
Sama to oferuję i oczekuję tego samego.
Ciężko jednak bym nazwała kogoś swoim przyjacielem.
Taka znajomość jest przeze
mnie długo sprawdzana i poddawana wielu testom.
*Ja: Często pomagasz komuś w lvl?
-Tar Mairon: Nieczęsto, ponieważ już nie tak często siedzę na grze.\
Jedyne co, to staram się w miarę możliwości oddawać grafy.
Nawet filmów nie oglądam, a kiedyś oglądałam.
A kiedyś oglądałam wszystkie w których występuję.
Zadałam Tar Mairon jeszcze 2 pytania, lecz niestety nie odpisała jeszcze, ponieważ nie było jej online.
Jak odpiszę to zaktualizuję tego posta :3.
Nasza koleżanka się dużo rozpisała :D.
Tar Mairon, jeżeli to czytasz to serdecznie Cię pozdrawiam.

To tyle na dziś
Mam nadzieję, że wywiad się spodobał.
Serdecznie zapraszam do czytania starszych wywiadów oraz tych, które za niedługo nadejdą.
Życzę miłego dnia ^^.


Do zobaczenia Kamila!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. O lulll, Tar Mairon wbiła na mojego bloga xDD.
      Spamiłam Ci, ale nie poskutkowało, nie odpisywałaś :''D.

      Usuń