Music

niedziela, 2 lipca 2017

Konkurs!

Cześć!
Z tej strony Kamila.
Chciałabym ogłosić,że dziś organizuję konkurs!:)

*Polega on na zebraniu największej ilości punktów 
 ze wszystkich  uczestników!
 Jeżeli jesteś zainteresowany serdecznie zapraszam do przeczytania  tego posta. 💚

Jak wziąć udział w konkursie?
*Należy zgłosić się u mnie na poczcie na MSP.
  Nick : ALAKINGA
*Od momentu zgłoszenia zaczynam liczyć punkty.


Jak wygrać 1 miejsce w konkursie?
*Aby osiągnąć pierwsze miejsce,należy zebrać największą ilość punktów ze wszystkich uczestników.

Czy za udział w konkursie będą nagrody?
*pierwsze dziesięć miejsc otrzyma nagrody.

Jak zdobywać punkty?
*Punkty można zdobyć za:
-Komplet z VIP na rok- 50 punktów.
-Unikat z VIP na rok- 20 punktów.
-Specjalne pozdrowienie- 90 punktów.
-Oglądnięcie filmu-300 punktów.
-autograf- 100 punkty.
-Like na artbooku/looku- 60 punktów

*NIE ZALEŻY MI NA UNIKATACH!

Kiedy konkurs się zaczyna a kiedy kończy?
*Konkurs rozpoczyna się 2 lipca 2017 r.
A kończy 20 lipca 2017 r.

Nagrody!
1 Msc ; 2 Specjalne Pozdrowienia,4 lż,wpis do
   księgi gości,unikat.
2 Msc ; 1 Specjalne Pozdrowienie,2 lż,wpis do
 księgi gości
3 Msc; 2 lż,unikat z tygodnia,wpis do księgi gości
4,5,6,7,8,9,10 Msc ; 2 ciuchy/rzeczy z lż.

REGULAMIN
*Nie wolno oszukiwać!Jeżeli przyłapię kogoś na oszustwie 
zostaje natychmiastowo zdyskwalifikowany z konkursu.
*Każdy postęp który zrobić masz mi zgłaszać na pocztę!(oglądnięcie filmu itp..)
*Pod filmami zostawiaj komentarz! <--abym mogła sprawdzić czy rzeczywiście go oglądałeś ,oraz będzie pisało mi w magazynie fame ile mam odsłon na filmach.(sprawdzam)
*Nie wolno podawać fałszywej punktacji!
*Bądź sprawiedliwy cenię to!
*Brak chęci w dalszym udziale w konkursie trzeba zgłosić na poczcie/pv.

To tyle na dziś...
Powodzenia! C:

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło ,że organizujesz konkursy :) W tym konkursie zarówno ty coś zyskujesz i 10 innych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super konkurs <3 Oczywiście biorę udział :3 MSP: ArcadeGO Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny konkurs :) Miło tak czasami pooglądać fajne filmy.
    -Niechcenazwy

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja nazwa to Daria = Sweet przyjmiesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja nazwa to Daria = Sweet przyjmiesz?

    OdpowiedzUsuń