Music

piątek, 14 lipca 2017

Cosplay League Of Legends |1 Jinx,Caitlyn,Vi

Tu znowu Kamila!:3
Dziś zajmiemy się robieniem cosplayerów na MovieStarPlanet.
Wpadłam na pomysł zrobienia Cosplayerów z gry League Of Legends ulubionych  (jednej z moich gier).
A więc......Zaczynajmy!
Postaram się opisać każdą postać z gry league Of Legends którą
będę chciała przedstawić na lookach.
JINX
*Jest jedną z postaci w Lol'u oraz wystrzałową wariatką.
Jest ona jednym z na największych przestępców w Piltover,
który sprawia największe problemy.
 Jej głównym celem jest sianie chaosu i zniszczenia.Jej rywalkami jest Vi oraz Caitlyn,którą również przedstawię w tym poście.

Look Jinx MSP:

*Myślę,że bardzo ciekawie wyszedł mi ten look,jestem z niego dumna. :D
Rzeczy użyte do stworzenia look'a znajdziecie tutaj:
Włosy: Długie/upięcia.
Topy&bluzki: Inne
Spodnie: Rajstopy
Obuwie: Kozaki.
Akcesoria: Inne, Biżuteria&Okulary.
Caitlyn
*Caitlyn jest jedną z postaci w Lol'u.
Walczy z przestępczością wraz ze swoją partnerką Vi w Piltover.
Jest ona szeryfem Piltover.

Look Caitlyn MSP:

*Myślę,że MovieStar przedstawiona na looku wygląda prawie tak samo jak Caitlyn.
Jedyne czego mogłabym się doczepić,to czarnego bolerka którego nie powinno być.
Aczkolwiek nie znalazłam innej sukni w białymi falbankami na końcu która by pasowała,
więc musiałam wziąć tą z bolerkiem,aczkolwiek bardzo podobna jest do sukni Caitlyn z Lol'a.
Zabrakło mi również rękawic.
Rzeczy do stworzenia look'a znajdziecie tutaj:
Włosy: Długie
Sukienki
Obuwie: Kozaki
Akcesoria: Czapki, Biżuteria&Okulary
Vi
Vi-Stóż prawa z Piltover.
Wraz z Caitlyn walczy z przestępczością.
Jest nazywana przez Jinx "Wielka łapa" przez jej olbrzymi ręce.
Należała do gangu w Zaun razem z Ekko i Jinx.
Ściga Jinx razem z Caitlyn.

Look Vi MSP:

*Myślę,że look Vi wyszedł całkiem ok.
Aczkolwiek,nie ma ona na tym look'u swych wielkich łap,gdyż
nie znalazłam ich w sklepie. :/
Od szyi w górę oceniam go 9/10.
Napis "VI" na policzku zastąpiłam czarną błyskawicą,co w sumie wygląda bardzo fajnie.
A od szyi w dół oceniam ten look tak 6/10.
Rzeczy do stworzenia look'a znajdziecie tutaj:
Włosy: Krótkie
Topy&Bluzki: Inne
Akcesoria: Inne, Nakrycia głowy
Obuwie: Kozaki
Koniec.^^
Mam nadzieję,że post Wam się spodobał.
Jeżeli chcecie więcej takich Cosplayerów z Lol'a lub innych gier,filmów,seriali
piszcie w komentarzach :3.
Chętnie przeczytam Wasze propozycję!
Do zobaczenia!
Pozdrawiam
Kamila

2 komentarze:

  1. Ślicznie ci wyszły te looki, bardzo przypominają postaci z LOLa.
    Najbardziej mi się chyba spodobał look Jinx. Jeżeli chodzi o propozycje cosplayów, to fajnie by było gdybyś zrobiła Yandere Simulator (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,dziękuję.Wezmę Twoje propozycję pod uwagę :3.

      Usuń