Music

środa, 30 listopada 2016

Animacje

Hola!
Z tej strony Kamila.Dziś powiem wam o usuniętych animkach z Msp oraz trochę o świątecznym mieście Msp i wspomnę o nowych grafikach wykonanych przez Anię,więc przejdźmy odrazu do rzeczy.👀


 animacje Msp

Animacja-to ruch który wykonuje moviestar,można użyć ich w filmach,artbookach,różnych pokojach oraz w statusie.
co tydzień z nowymi konkursami w sklepie pojawiają się nowe animki.

Również są one podzielone na różne kategorię tak jak:


  • zwierzęta & pupile  
  • impreza & moda
  • sport      
  • miłość & emocje
  • dzikie & zwariowane
  • podstawowe
  • aktorstwo & taniec
  • zabawa & czad
  • walka

























                 Usunięte Animacje z Msp

Niektóre animacje na Msp zostały usunięte,ponieważ według moderatorów były "zbyt brutalne" oraz nieodpowiednie dla dzieci.
większość rodziców użytkowników grających na Msp zgłosiło to
i moderatorzy usunęli animki,lecz ci którzy zdążyli kupić animacje przed ich usunięciem mogą ich używać.
Użytkownicy moviestarplanet byli zawiedzeni jak usunięto te animki,gdyż przydawały im się do robienia różnych filmów 
np.Horrorów.

Jest taka animka na Msp (z siekierą) którą moderatorzy zmienili w patelnię,a nawet taka którą zamienili w miecz.

Dla użytkowników są to teraz unikatowe animki.Posiadam je obie możecie zobaczyć na zdj poniżej :)

Na zdjęciach widnieję animacja z mieczem oraz patelnią :)




















Niektórzy użytkownicy posiadają również posiadają inne usunięte animację postaram się dać tutaj zdjęcie/gify prawie wszystkich.


Usunieta-animka2Usunieta-animka



















 Tyle udało mi się znaleźć :)

Co do miasta Msp,zmienili je,jest teraz całe obsypane śniegiem ^^.Sami zobaczcie. planeta msp również jest ozdobiona.



Spodobał wam się post?Napisz w komentarzu!
Macie do nas jakieś pytania?
Zapytaj śmiało,na każde odpowiemy.
Pozdrawia
Kamila 🙊

Ps.Ania (grafik) zrobiła nowe plany,w postaci grafiki zobaczcie sami :)


SweetMilka99 -Kamila

ALAKINGA - Ala

Roxsy50 - Ania
By Ania.

A duch 23456 wykonał tło na bloga (:

2 komentarze:

  1. ZAPROSISZ MNIE NA MSP NICK: aleksandra432156789

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamilo zaprosisz mnie na MSP? Nick: DiamentowaaWariatkaa gram od 2016r.ale niestety starciłam konto więc postanowiłam nowe o nicku: Luna później znudziło mi sie te konto i wraz z 2 przyjaciółkami postanowliliśmy grać wszyscy od początku wiec mam dopiero 8 lvl :) gdy weszłam na msp i wpisałam i zobaczyłam status odrazu ten blog mi się spodobał :) Pozdrawiamm Cieplutko

    OdpowiedzUsuń