Music

niedziela, 18 grudnia 2016

Komplety zimowe/świąteczne #3

Cześć!
Dziś część #3 kompletów zimowych,dzieki którym
możemy wyrazić swoją kreatywność.
Styl to nie tylko zwykły ubiór,może wzbudzać emocje(smutek,sczęście itd..)
także nie liczy się to,abyśmy wyglądali PERFEKCYJNIE 
bo nie ma ideałów na tym świecie :)
lecz po to abyśmy się czuli dobrze,swobodnie,w swoim stylu.

Przejdźmy do tematu :)


DLA DZIEWCZYN

Najpierw stworzyłam komplety w których dominuje czerwień.



komplety powyżej są raczej w eleganckim stylu świątecznym 

A teraz coś w wersji Czerwonego kapturka :)

Bardzo podobają mi się te komplety oraz idealnie pasują na święta oraz zimę.

Teraz na zielono! :D
Zainspirował mnie Dzwoneczek oraz  choinka... 
Oto moje projekty





Następnie.....
Styl emo,acz kolwiek związany z świętami!
Pewnie myślicie że to niemożliwe,ale mnie się udało.





A i jeszcze jeden,cały biały oraz cały jest zrobiony tylko za ubrania za diamenty.

DLA CHŁOPCÓW


Bardzo ładna stylizacja :)



Na tym kończę.
Mam nadzieję,że spodobała wam się kolejna część looków oraz
ktoś to docenił,ponieważ
poświęciłam na nie bardzo dużo czasu. :)

Macie do nas jakieś pytania?
Śmiało pisz!
Nie bój się!:)

Pozdrawia
Kamila 😉

1 komentarz: