Music

środa, 5 lipca 2017

Stary konkurs Awards Competition



Z tej strony Róża.
Zaczęły się wakacje, więc ja również zaczęłam pisać z radością.
Dzisiejszy post przygotowałam o starym konkursie Awards Competition z 2011 roku.


Opis konkursu
Sam nawiązuję do rozdawania nagród sławnym gwiazdom.
(najprawdopodobniej filmowych)
Co możemy zobaczyć na okładce.
Jak wspomniałam wcześniej, konkurs pochodzi z 2011 roku
i trwał od 1 do 8 września.



Animacje
Zostały tam dodane 4 animacje.

1."I won!!!" Czyli na polskie tłumaczenie "Wygrałam".
Animacja przedstawia MovieStar trzymającą statuetkę.
2."And the winners is..." tłumaczenie na polskie
 "A zwycięzcą jest..." Animacja przedstawia jakąś MovieStar odczytującą wyniki jakiegoś konkursu.
3."Camera Crew" tłumaczenie polskie "Zespół od kamerowania".
Animacja przedstawia MovieStar jako kamerzystę.
4."Paparazzi" tego chyba nie muszę tłumaczyć,ponieważ każdy wie o co chodzi.Animacja przedstawia MovieStar jako paparazzi czyli fotografa robiącego zdjęcia gwiazdom w dość nachalny sposób.


Ubrania i dodatki
Z ubrań występują dwie sukienki i jedna bluzka.
Sukienki są tego samego kroju,jedna jest brokatowa dla członkostwa VIP a druga zwyczajna dla normalnych Movie.


Bluzka jest również tego samego kroju co sukienki tylko bez spódnicy i jest w kolorze panterki.Sukienki są robione
 na typowo galowe na tego typu rozdania nagród.
Z dodatków mamy trzy pary kolczyków.
Dwie pary w kolorze srebra a jedna w kolorze złota.Ciężki naszyjnik ze złota i metalu w stylu bling. Oraz okulary, mikrofon i jakieś zboże które w sumie nie wiem po co dodali.


Tło
Jedno z nich przedstawia:
Scenę na której są odbierane nagrody a drugie 
czerwony dywan po którym idą gwiazdy na rozdanie.


Mam nadzieję,że post się spodobał 
i docenicie moją pracę nad nim.
Do zobaczenia,elo
Róża

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na posta (:
    To zboże to mi się wydaje że to jest jakaś statuetka czy coś xD

    OdpowiedzUsuń