Music

sobota, 2 września 2017

Wywiad z Yoanne2809

Aloha xD!

Serdecznie zapraszam Was na wywiad z Yoanne2809.
Jest to zwyciężczyni drugiego konkursu ALAKINGA,
który polegał na stworzeniu najładniejszego look'a ze wszystkich uczestników oraz, miał on 
spełniać pewnie kryteria.
Ma ta użytkowniczka naprawdę bujną wyobraźnię
i warto docenić jej pracę C:

Yoanne2809 -Użytkownik z 40 lvl na MovieStarPlanet.
Członek od sierpnia 2016 r.
Użytkownik należy do : Judge,Celeb.
Wyświetleń na profilu : 16784
Love It w pokoju : 487
Projektantka.

Wywiad

*Ja: Witaj Yoanne 2809, ponieważ wygrałaś ostatnio 
konkurs na najciekawszego i najładniejszego looka chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad, zgadzasz się?
-Yoanne2809: Z chęcią.
*Ja: Może na początek, przedstaw Nam się.
Yoanne2809: Mam na imię Asia - stąd mój nick -
Yoanne - Joanna - Asia
*Ja: Dlaczego postanowiłaś wziąć udział w konkursie?
-Yoanne2809: Zaproponowała mi to Kamila i z chęcią podjęłam się zadania, ponieważ
 bardzo lubię tego typu konkursy.

*Ja: Czym wzorowałaś się gdy robiłaś ten zwycięski look?
-Yoanne2809: Za kierunek obrałam kolor,
 który był wymagany w zadaniu,
natomiast całość to moja inwencja, bez wzorowania się.
*Ja: Ok. Jakie emocje towarzyszyły Ci, gdy dowiedziałaś się, że to właśnie TY wygrałaś ten konkurs?
-  byłam zaskoczona i to szczerze.
*Ja:  Robisz wspaniałe looki.
Zdradzisz nam jakiś sekret jak zrobić takie
 wspaniałe stylizacje?

-Yoanne2809: Szczerze nie umiem tego wyjaśnić, po prostu to jakoś tak się dzieje kiedy zobaczę ciekawy ciuszek albo włosy to po prostu wiem,
 że chcę coś fajnego z nimi stworzyć.
Staram się dobierać miej więcej kolorystykę i styl :
romantyczny, mroczny, crazy (szalony) czy creepy (straszny)
bo w takich najbardziej lubię tworzyć.
*Ja: Jak udało Ci się wbić 40 lvl w rok?
-Yoanne2809: Praktycznie na samym początku kupiłam VIP'a i wymieniałam się grafami i samo jakoś tak poleciało.
*Ja: Byłam w Twoim pokoju, oczywiście zostawiłam Love It.
Iiii....BARDZO mi się spodobał, skąd pomysł na domek?
Czyżby zimowy klimat przyszedł Ci do głowy?
Ps. Wiedziałam, że jak robisz niesamowite looki 
to domek też musi być wyjątkowy!

-Yoanne2809: Och dziękuję, ja już dawno u Ciebie zostawiłam Lovita.
Koncept chatki stopniowo. na początku było bardzo kawaii,
następnie nieco mrocznie, ale jak pojawiła się tapeta z jakby
tłem to od razu zmieniłam na obecny i tak raczej zostawię, bo jest tak elegancko.Ogród faktycznie zimowy mimo iż nie cierpię osobiście zimy.
Ja: Hah, ja również nie przepadam za zimą.
-Yoanne2809 Pokój zabaw został crazy mroczny, 
bo tak lubię.
Ogólnie domek przedstawia mnie, 
co lubię i co mnie kręci.
*Ja: Ok, chcesz coś przekazać moim czytelnikom?
-Yoanne2809: Och Tak. 
Bardzo cenię swoją kreatywność i osoby które starają się tworzyć coś ciekawego i oryginalnego 
i uważam, że warto kombinować 
ze stylami i odnaleźć swój własny.
(CHAMSKA REKLAMA -> Poszukiwanie własnego stylu xD)
Ta gra daje nam możliwość spróbowania się z modą w jakiś sposób i trendami.Nie zawsze warto podążać ściśle za tym,
co aktualnie jest na topie ale trzeba odnaleźć samego siebie
w tym wszystkim, czyli po prostu bądźmy sobą.♥
*Ja: Co sądzisz o uzytkownikach, którzy kopiują czyiś styl?
(kupują looki, robią takie same artbooki itp..)
-Yoanne2809: Powiem tak, nie pochwalam tego ale z drugiej strony grają tutaj młodsze osoby, którym trzeba wytłumaczyć na czym polega kopiowanie i w jakimś
stopniu prawa autorskie. Uważam, że nie należy
 wyzywać ani hejtować takich osób tylko tłumaczyć,np.
trzeba zapytać autora, żeby móc się wzorować tylko oczywiście bez przesady, nie kropka w kropkę.
Mam nadzieję, że napisałam zrozumiale.
*Ja: Ok, bardzo dziękuję Ci za wywiad oraz jeszcze raz gratuluję Tobie (zwyciężczyni) wygranej w moim konkursie.
-Yoanne2809: To ja serdecznie dziękuję. 
Jest mi ogromnie miło.
 To tyle na dziś
Mam nadzieję, że wywiad się spodobał.
Serdecznie zapraszam do czytania starszych wywiadów oraz tych, które za niedługo nadejdą.
Życzę miłego dnia ^^.



Do zobaczenia
 Kamila!

1 komentarz: