Music

niedziela, 23 lipca 2017

Day at the ZOO - Looks

Aloha!
Tutaj ponownie Kamila.
Dziś miało nie być postów, ale mi się nudziło więc postanowiłam przygotować dla Was post z lookami z motywu
"Day at the zoo".
Zrobiłam looki zarówno dziewczynom jak i chłopcom.
Looki dla dziewczyn #1
Zrobiłam looki dla dziewczyn zarówno takie, które można nosić na co dzień jak i looki przedstawiające MovieStar jako zwierzęta .xD
Najpierw przedstawię Wam looki ukazujące MovieStar jako zwierzęta.

Tym razem,wstawiam looki razem z ceną. :P
Osobiście bardzo przypadły mi do gustu te looki.

1.Koszt: 2 diamenty, 1975 SC. 
Look składa się z pięciu rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako geparda.
2.Koszt: 3 diamenty, 1750 SC.
Look składa się z pięciu  rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako zebrę.
3.Koszt: 1825 SC.
Look składa się z sześciu rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar 
jako no takiego królika.
4.Koszt: 3 diamenty, 1450 SC.
Look składa się z pięciu rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako pandę.
5.Koszt: 1925 SC.
Look składa się z czterech rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako pingwina.
6.Koszt: 1950 SC (chyba).
Look składa się z pięciu rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako leniwca.
Looki dla dziewczyn #2
Teraz nadeszła pora na looki na co dzień dla dziewczyn.
Zobaczcie sami;


Najbardziej z tych pięciu looków 
podoba mi się look trzeci oraz czwarty.
Myślę, że ubrania dobrze komponują się ze sobą.

1.Koszt: 4 diamenty, 1275 SC.
Look składa się z czterech rzeczy.
Kolor Look'a: szaro-czarny.
2.Koszt: 4 diamenty, 1325 SC.
Look składa się z czterech rzeczy.
Kolor Look'a: biało-czarny.
3.Koszt: 1525 SC.
Look składa się z czterech rzeczy.
Kolor Look'a: biało-czarny.
4.Koszt: 2325 SC.
Look składa się z pięciu rzeczy.
Kolor Look'a: biało-niebieski.
5.Koszt: 2050 SC.
Look składa się z pięciu rzeczy.
Kolor Look'a: szaro-biało-różowy + napis na koszulce czarny.
Looki dla chłopców #1
Looki dla chłopców też mi się bardzo podobają. C:
Teraz przedstawię Wam looki MovieStar jako zwierzęta.
Niestety załącze 2 obrazy, ponieważ na jednym mi się wszystko nie zmieściło. xDD










Myślę, że mogą być tak 
ustawione te Screeny. :DD



1.1.Koszt: 5 diamentów, 1475 SC. 
Look składa się z czterech rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako zebrę.
2.Koszt: 3 diamenty, 2075 SC. 
Look składa się z pięciu rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako kota.
3.Koszt;1725 SC. 
Look składa się z czterech rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako pandę.
4.Koszt: 2450 SC. 
Look składa się z czterech rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako flaminga.
5.Koszt: 1100 SC.
Look składa się z czterech rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako królika.
6.Koszt: 3 diamenty, 2275 SC. 
Look składa się z pięciu rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako leniwca.
7.Koszt: 5 diamentów, 2300 SC. 
Look składa się z sześciu rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako świnię.
8.Koszt: 7 diamentów, 1700 SC. 
Look składa się z pięciu rzeczy.
Chciałam, aby ten look przedstawiał MovieStar jako geparda.
Looki dla chłopców #2
Znowu nadszedł czas na looki "miejskie"
czyli takie na co dzień.
Looki są w moim typie.
Stylizacje są bardzo fajne,według mnie.

1.Koszt: 2300 SC.
Look składa się z czterech rzeczy.
Kolor Look'a: szaro-czarny.
2.Koszt: 5 diamentów, 1700 SC.
Look składa się z czterech rzeczy.
Kolor Look'a: biało-brązowy.
3.Koszt: 5 diamentów, 1250 SC.
Look składa się z czterech rzeczy.
Kolor Look'a: biało-niebiesko-czarny
4.Koszt: 5 diamentów, 1275 SC.
Look składa się z czterech rzeczy.
Kolor Look'a: biało-brązowo-czarny
5.Koszt: 5 diamentów, 2075 SC.
Look składa się z czterech rzeczy.
Kolor Look'a: biało-czarny + blond włosy.
6.Koszt:  8 diamentów, 1375 SC.
Look składa się z czterech rzeczy.
Kolor Look'a: brązowo-fioletowo-biały.
To koniec propozycji na dziś.
Mam nadzieję, że Wam się podobały.
Możesz dać znać w komentarzu, 
które looki najbardziej przypadły Ci do gustu
oraz czy chcesz więcej takich postów.

Jaka jest moja opinia na temat tego motywu?
Bardzo dobra, uważam ten motyw za bardzo ciekawy oraz fajny.
Jedyne co mi się w nim nie podoba to mała ilość butów 
dodanych przez moderatorów.
Z dwóch par butów, które dodali podoba mi się tylko jedna para.
To tyle.
Do zobaczenia
Kamila C;

3 komentarze:

  1. Śliczne looki, widać że musiałaś się napracować robiąc ich tyle. Mają ładnie dobrane kolory. Wszystkie mi się spodobały (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjmiesz? nazwa ; Daria = Sweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjmiesz? nazwa ; Daria = Sweet

    OdpowiedzUsuń