Music

niedziela, 2 lipca 2017

WYWIAD - Donells

Witajcie!

Serdecznie zapraszam Was na wywiad z Donells.


Donells - Użytkownik z 65 lvl na Moviestarplanet.
Członek od Kwietnia 2012r.
Użytkownik należy do : Judge,Celeb
Wyświetleń na profilu : 12362
Like w pokoju : 23457


Wywiad

*Ja: Witaj Donells!Czy mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad na blog Valentine Msp?
-Donells: Hej,pewnie.
*Ja: Jak dowiedziałeś się o MSP?
-Donells: Dowiedziałem się dzięki mojej kuzynce.
*Ja: Oskarżono Cię kiedyś o hacki?
-Donells: Oj bardzo,bardzo często mówią,że używam.
Ale to po prostu zazdrość.
*Ja: Aczkolwiek to nieprawda?
-Donells: Tak,to nieprawda.
*Jak udało Ci się osiągnąć tak wysoki lvl?
-Donells: Udało mi się dzięki mojej ciężkiej pracy,ale również dzięki moim wspaniałym przyjaciołom,a zwłaszcza Jagodzie.
*Ja: Wolisz tradycyjne filmy czy 10 sek?
-Donells: Wolę 10 sek,ponieważ jest to prostsze i mniej wymagające.Bo nie wyobrażam sobie,że każdy daje 10 filmów po 3 min.Ale fakt,że filmy są bardziej rozbudowane i ciekawsze.
*Ja: Lubisz wyrażać swoją kreatywność poprzez artbooki lub looki?
-Donells: Wolę przez filmy.
Ale przez artbooki i looki też uwielbiam.
*Ja: Wolisz stare czy nowe MSP?(uzasadnij odpowiedź)
-Donells: Wolę starsze MSP.Kiedyś było ciekawie.
Cały czas coś się działo.Nie było tej walki o top,o lvl o wszystko.
Była łagodna,ciekawa gra.
*Ja: Czy często chodzisz na chat lub grasz w gry na MSP?
-Donells: Nie.Praktycznie w ogóle.
*Ja: Czy lubisz robić misje adwentowe?  
-Donells: Nie.Większość robię za pomocą diamentów.
*Ja: I ostatnie pytanie.
Czy używasz tricków na MSP?(np.Chat Off itp..)
-Donells: Sczerze mówiąc,bardzo rzadko używam Chat Off.
Wolę wiedzieć co się dzieję,na tej pełnej blasku różowej grze.
*Ja: Dobrze,dziękuję.Pozdrawiam gorąco!
Cały wywiad będzie można zobaczyć w poniedziałek 
na blogu Valentine Msp.
-Donells: Również dziękuję,nawzajem.


To tyle na dziś. C:
Serdecznie zapraszam do obserwowania naszego bloga 
oraz komentowania.
Jeżeli masz jakieś pytania,możesz śmiało napisać je w komentarzu,
a my postaramy się na każde odpowiedzieć.
Następne wywiady już wkrótce!
Życzę udanych wakacji!

Do zobaczenia Kamila!



















1 komentarz:

  1. Fajny wywiad i ciekawe pytania. Oby kolejny też taki był :3
    -Niechcenazwy

    OdpowiedzUsuń