Music

wtorek, 15 listopada 2016

O mnie

Cześć!
Jeżeli chcesz mnie bliżej poznać serdecznie zapraszam do przeczytania tego posta!

Mam na imię Kamila.
Mam 13 lat.
Jestem wegetarianką.
Swoje urodziny obchodzę 29 czerwca
.Jestem Otaku (fan mangi,anime).
Moim hobby jest:granie w MSP,skateboard oraz rysowanie.
Posiadam kanał na YT znajdziecie go pod tym linkiem

Dlaczego założyłam tego bloga?
Założyłam go,ponieważ bardzo lubię grac w gry,jedną z moich ulubionych gier jest MSP.
Blog będzie o wszystkim z MSP.
Po co o tym piszę? 
Piszę o tym,żeby ludzie więcej się dowiedzieli o MSP i zdobywali nową wiedzę oraz o jego tajemnicach. Będę również pisać poradniki
dla osób początkujących :)

Mój nick na MSP to: SweetMilka99.
Jestem również posiadaczką konta ALAKINGA.
W MSP zaczęłam grać w 2011roku.
Gdy zauważyłam,że niektóre osoby na MSP kolekcjonują unikaty,zaczęłam tak samo je kolekcjonować i do dziś je zbieram.


⬇️ TUTAJ MNIE ZNAJDZIESZ ⬇️ Instagram ► Kaahiana Snapchat ► Kaahiana
Do zobaczenia ! ^-^


2 komentarze: