Music

wtorek, 11 lipca 2017

Jak wymyślić nazwę bloga?

Z tej strony Kamila.
Dziś postanowiłam zrobić posta bardziej dla osób,
które chcą zostać bloggerami,lecz nie mają pomysłu
na nazwę bloga.
Założę się,że prawie każdy blogger zadał sobie kiedyś pytanie:
Jak nazwać bloga!?
Otóż powiem Wam,że najlepiej aby nazwa opisywała całą tematykę bloga.
Dobrze by było gdyby nazwa bloga sama w sobie była unikalna,taka której jeszcze nikt nie miał.
Może być ona też w innym języku,nikt nie powiedział,że nazwa musi być obowiązkowo polska.
Sposoby na wymyślenie nazwy:
*Daj ponieść się wyobraźni!
W końcu to z naszej głowy wychodzą najlepsze pomysły :D.
*Nie papuguj nazwy innych blogów!
*Rymy?
Oczywiście!Jeżeli jesteś dobry/a w rymowaniu nazwa bloga również może być zrymowana,która na pewno przyciągnie więcej czytelników.
*Nazwa tematyki bloga.
Jeżeli chcesz zrobić bloga np.o MSP
to dodaj jakiś przymiotnik do nazwy lub rzecz.
Przykłady: "Tęczowe MSP","Historyczne MSP","Galaxy MSP","MSP naszym światem" itp...
*Albo,jeżeli prowadzisz bloga z przyjaciółmi możesz dodać
do nazwy wasze pseudonimy lub imiona do nazwy,albo możesz jeszcze zobaczyć w wyszukiwarce jak się piszę Twoje imię np.Po Francusku lub w innym języku.
Przykłady: "CamilleAndAliceMSP","MSP okiem "imie",
"Msp według "imie".
*Używaj wyrazów bliskoznacznych.
Wyrazy bliskoznaczne urozmaicą Twojego bloga.
Dlaczego zdecydowałaś się na nazwę 
Valentine Msp?

Nazwa Valentine Msp pochodzi od mojego pewnego marzenia.
Zawsze moim marzeniem na MSP było takie,aby mieć komplet Valentino z VIP na rok.
Dzięki #Clementine się ono spełniło,jeśli to czytasz pozdrawiam Cię gorąco i jeszcze raz dziękuję!!!
Aż pewnego dnia zapragnęłam stworzyć bloga.
Więc to uczyniłam,lecz przyszedł ten moment...Moment wymyślenia nazwy.Postanowiłam więc ze względu na to,że spełniło się moje marzenie nazwać blog "Valentino Msp" i chciałabym aby ten blog przypominał widok własnie takiej romantyczności,walentynek,lecz niestety istniał już taki blog i zrobiło mi się przykro.
Gdy nadszedł kolejny dzień miałam zamiar wymyślić inną nazwę,ale najpierw poszłam do mojej siostry i powiedziałam już,że koś zajął nazwę "Valentino Msp" więc siostra doradziła mi że zamiast "Valentino" może być "Valentine" C:.
I  właśnie w taki sposób zakończyła się moja przygoda z nazwą i do dziś ją posiadam ^^.
To tyle na dziś. C:
Serdecznie zapraszam do obserwowania naszego bloga 
oraz komentowania.
Jeżeli masz jakieś pytania,możesz śmiało napisać je w komentarzu,
a my postaramy się na każde odpowiedzieć.
Życzę udanych wakacji!


Do zobaczenia Kamila!


1 komentarz: