Music

piątek, 14 lipca 2017

WYWIAD - Sspectra


Hola! 
Serdecznie zapraszam was na wywiad z Sspectra!


Sspectra- Użytkownik z 26 lvl na MSP.
Członek od września 2012 r.
Użytkownik należy do: -
Wyświetleń na profilu: 7665
Love It w pokoju: 184
Pozycja: Bloggerka

Wywiad

*Ja:Witaj, czy mogłabym przeprowadzić z Tobą wywiad na blog Valentine Msp?
-Sspectra: Oczywiście!
*Ja: A więc zaczynamy.
Jak dowiedziałaś się o MSP?
-Sspectra: Od przyjaciółki i z reklamy na YT.
*Ja: Czy masz jakieś hobby?
-Sspectra: Tak, nawet sporo.
Najważniejszym jest fotografia, montaż filmów, blogowanie
później rysowanie i kinematografia.
*Ja: Przechodząc do Twojego bloga, jest niesamowity!
Jak zaczęła się twoja przygoda z blogiem?
-Sspectra: Jakoś w 2013,natknęłam się na bloga izabeli221
i Patricixxx45.No i zaczęłam je czytać, były moimi ulubionymi.
Jakoś w lipcu jak siedziałam sama w domu i był upał, nudziło mi się strasznie no i założyłam własny.
*Ja: To tak jak ja!
Ile miej więcej czasu poświęcasz 
ze swoimi rówieśniczkami na bloga?
-Sspectra: Bywa to różnie szczerze mówiąc, jeżeli mam wenę
to mogłabym pisać cały czas, ale jakoś ostatnimi czasy wchodziłam tam raz w tygodniu,by ogarnąć co i jak, więc wszystko jest uzależnione od mojego humoru, czasu i weny, na szczęście są wakacje.
*Ja: Co sądzisz o filmach 10 sek na MSP?
-Sspectra: Kiedyś, konkretnie 3/4 lata temu bardzo krytykowałam seki i robiłam bardzo dużo filmów, ale później stwierdziłam, że nie są złe, wręcz przeciwnie jeżeli chcemy wbić szybko lvl na bosterze to mogą okazać się bardzo przydatne,jednak są mi raczej obojętne, o ile nie zajmują całej strony TOP filmów jak teraz...
*Ja: Korzystasz z forum na MSP?
-Sspectra: Wchodzę tam dość często, czasem coś skomentuje,ale ogólnie jestem zdania, że to jeden wielki rak.
*Ja: Kogo najbardziej lubisz z TOPki?
-Sspectra: Szczerze, mówiąc nie mam pojęcia,
 raczej nie zagłębiam się w profile MSPowych gwiazd, no i nie znam nikogo na tyle,aby ocenić jaki jest.
*Czy są jakieś MovieStars z którymi chciałabyś przeprowadzić wywiad?
-Sspectra: Na razie raczej z nikim, bo nie myślałam o tym, ale może w przyszłości się to zmieni, no i zmienię zdanie.
*Co sądzisz o tym, że sławne MovieStar często robią w pokoju dziennym salon, a w pokoju imprez, pokój?
-Sspectra: Nie zwracam na to uwagi, wchodzę tylko do pokojów aby zebrać kasę ze zwierzaków.
*Ja: Robisz awards dla przyjemności czy, po to aby zdobyć większy lvl?
-Sspectra: Jak mi się raczej jakaś zdarzy, to raczej dla przyjemności,
bo nie przykładam zbytniej uwagi dla lvl'u, 
może dlatego je tak długo wbijam.
*Ja: Dobrze, bardzo dziękuję Ci za wywiad!
Pozdrawiam gorąco!<3
-Sspectra: Nie ma za co,ja również dziękuję!

Blog Sspectry i jej zespołu: http://sspectra-msp.blogspot.com/



To tyle na dziś. C:
Serdecznie zapraszam do obserwowania naszego bloga 
oraz komentowania.
Jeżeli masz jakieś pytania,możesz śmiało napisać je w komentarzu,
a my postaramy się na każde odpowiedzieć.
Następne wywiady już wkrótce!
Życzę udanych wakacji!
#Drugi_Zaległy_post


Do zobaczenia Kamila!

























2 komentarze: