Music

sobota, 1 lipca 2017

WYWIAD - Mona Liza 1111

Ohayo!

Serdecznie zapraszam Was na wywiad z Mona Liza 1111.



Mona Liza 1111 -Użytkownik z 78 lvl na MovieStarPlanet.
Członek od Października 2012 r.
Użytkownik należy do : Judge,Celeb.
Wyświetleń na profilu : 401766
Love It w pokoju : 47146


Wywiad

*Ja: Witaj!Czy mogłabym przeprowadzić wywiad z tobą wywiad?
-Mona Liza 1111: Hej.Jasne.
*Ja: Ok,więc zaczynajmy!
*Ja: Jak dowiedziałaś się o MSP?
-Mona Liza 1111: Od koleżanki.
Zaczęłyśmy grać obie,było zabawnie,ale ona odeszła.
*Ja: Czy miałaś kiedyś ochotę usunąć swoje konto?
-Mona Liza 1111: Bardzo często.
*Ja: Z jakiego powodu?
-Mona Liza 1111: Kiedyś to była gra,zabawy,przyjaźnie,teraz tylko fałsz i walka o lvl.
Usunąć hym...czasem sprawy sercowe,czasem mam dość gry.
*Ja: Kiedy najlepiej grało Ci się w MSP?(rok)
-Mona Liza 1111: Jak zaczynałam grę. (2012 r.)
*Ja: Znasz kogoś w realu z Topki?
-Mona Liza 1111: Nie i czasem zastanawiam się czemu...,
nigdy nie pokazują buźki...
*Ja: Jakie uczucie towarzyszyło Ci przy zakładaniu konta?
-Mona Liza 1111: Nie pamiętam,to było dawno,
pewnie zabawnie było.
*Ja: Czy przeszkadzają Ci wiadomości od fanów?
-Mona Liza 1111: Nie,nigdy są bardzo miłe♥.
Czasem dużo ich jest,ale daję radę. 
*Ja: Co najbardziej podoba Ci się w tej grze i co byś zmieniła?
-Mona Liza 1111: Zmieniłabym osoby,które rządzą tutaj,lub wydaję im się tak...,zmieniłabym zasady multi,ale nie da się za dużo osób już tak gra.Fajne jest pogadać z przyjaciółmi,poznawać nowe osoby.
*Ja: Na tym pytaniu kończę wywiad,bardzo Ci dziękuję za poświęcony czas.Życzę dobrej nocy. 

To tyle na dziś. C:
Serdecznie zapraszam do obserwowania naszego bloga 
oraz komentowania.
Jeżeli masz jakieś pytania,możesz śmiało napisać je w komentarzu,
a my postaramy się na każde odpowiedzieć.
Następne wywiady już wkrótce!
Życzę udanych wakacji!

Do zobaczenia Kamila!

              













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz