Music

czwartek, 6 lipca 2017

Styl Moro

Z tej strony Kamila.
Dziś postanowiłam zrobić posta o stylu jaki panuje w tym sezonie na MSP.
Zauważyłam, że ostatnio na MSP panuję moda na zieleń oraz
  styl militarny tak zwany moro.
Jeżeli,jesteś zainteresowany tym postem i chcesz dowiedzieć się więcej, serdecznie zapraszam do przeczytania.
Styl Militarny/moro
Jest to styl w którym przeważnie panuję kolor:
 zielony,czarny,brązowy,szary (wraz z ich odcieniami)
ponieważ ma nawiązywać do wojska.



Jak zaczęła się moda moro na MSP?
Myślę,że moda na moro na MSP, zaczęła się od momentu kiedy moderatorzy dodali na MSP nowy motyw "Street Style".
Na szczęście motyw "Street Style" nie został  wycofany, więc nadal można z tego motywu korzystać i tworzyć bardzo ciekawe looki.

Teraz pokażę Wam,najlepsze zestawy ciuchów z motywu
 "Street Style" zarówno jak i dla dziewcząt jak i dla chłopców.
                                                              


Styl militarny można również odtworzyć
 w najnowszym motywie "Summer of Love"
Zobaczcie sami!


Starałam się również stworzyć efekt moro i dodać odrobinę miejskiej mody w stylu Tumbrl Girl/Boy.
Looki posiadają ubrania wyłącznie z zakładki "Top".
Ocena Waszych looków!
Spośród moich znajomych wybrałam
 najciekawsze kombinację ich looków.
 Wszystkie looki posiadają chociaż jeden zielony element:



1. Autor Looka: Drakiska
Bardzo ładny look, prezentuje się ciekawie.
Wrzuciłabym go do worka z kategoriom
"Tumbrl Girl" oraz"Zieleń".
Jedyne co bym w nim zmieniła, to buty.
2. Autor Looka: Sweet Kotka xd00
Kreatywny look. Przypomina mi kowbojkę.Wrzuciłabym go do worka z kategoriom "Zieleń" oraz "Kowboje".
3.Autor Looka: Rid531
Bardzo ciekawy look,który
najbardziej pasuję do dzisiejszego posta.
Wrzuciłabym go do worka z kategoriom "Tumblr Girl","Zieleń" oraz "Moro/Styl Militarny".
4.Autor Looka: Agata25<3
Wojskowy look,gdy pierwszy raz patrzy się na tą MovieStar  wygląda jakby miała iść zaraz na wojnę :D.
Bardzo charakterystyczna Bandama na głowię,która nadaję całemu lookowi charakteru.
Wrzuciłabym go do worka z kategoriom "Zieleń" oraz "Moro/Styl Militarny".  
5.Autor Looka: julaja12345
Widzę, że cały look został zainspirowany 
motywem "Summer of Love".
Uważam,że ten look jest bardzo delikatny, ładnie się prezentuje.
Wrzuciłabym go do worka z kategoriom "Zieleń".
6.Autor Looka: Kahianaa
Myślę,że look powstał jako upodobnienie się do jednej z gwiazd.

Bardzo ładne połączenie,
ubrania Moro z Jeans.
To koniec wybranych przeze mnie looków.
Wszystkie bardzo mi się podobały.
Pozdrawiam twórców looków.💗


To tyle na dziś,
mam nadzieję,że post Wam się spodobał.
Życzę miłego dnia <3.
Do zobaczenia
Kamila

3 komentarze:

  1. Fajny miałaś pomysł na posta. Pamiętam bodajże w 2010 był konkurs o nazwie military, który w całości poświęcony temu stylu. Bardzo mi się podobają zestawy ubrań które stworzyłaś :3 Post jak najbardziej super :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ci wyszło to dużo czytania ale bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń