Music

poniedziałek, 10 lipca 2017

WYWIAD - Lethiaa


Salut!
Serdecznie zapraszam Was na wywiad z Lethią!


Lethiaa -Użytkownik z 23 lvl na MovieStarPlanet.
Członek od czerwca 2017 r.
Użytkownik należy do : Celeb
Wyświetleń na profilu : 2444
Love It w pokoju : 120

Wywiad

*Ja: Witaj,czy chciałabyś odpowiedzieć na kilka pytań?
Wywiad będzie można zobaczyć na blogu Valentine Msp.
-Lethiaa: Cześć, pewnie!
*Ja: Jak dowiedziałaś się o MSP?
-Lethiaa: Na MSP jestem od 2011 r.
Miałam bardzo duzo kont.
Aktualnie to konto stworzyłam dość niedawno.
Dowiedziałam się o ile pamiętam z telewizji.
*Ja: Jakim cudem,w miesiąc wbiłaś 20 lvl?
-Lethiaa: Ciężkie pytanie,
sama niestety nie umiem na nie odpoweidzieć.
*Ja: Znasz Arli w realu?
-Lethiaa: Tak,znamy się poza grą.
*Ja: Jak poznałaś się z Arli?
-Lethiaa: Przez internet.
*Ja: Przyjaźnicie się czy tylko koleżanki?
-Lethiaa: Jestesmy dość blisko.
*Ja: Czy byłaś kiedyś na koncie Arli lub ona na twoim?
-Lethiaa: Tak znamy swoje dane,ale dość rzadko z nich korzystamy.
*Ja: Skąd pomysł na nick?
-Lethiaa: Moja przyjaciółka Harlyn mi podpowiedziała
i tak powstała Lethiaa.
*Ja: Dlaczego stworzyłaś Lethiee?
Nie pamiętasz danych do swoich dawnych kont?
-Lethiaa: Moje dawne konta były przeze mnie usuwane.
*Ja: Dlaczego?
-Lethiaa: Zazwyczaj po dłuższym czasie gry nie miałam już ochoty na ciąg dalszy mojej przygody tutaj.
*Ja: Rozumiem,wolisz stary czy nowy styl MovieStar?
-Lethiaa: Zdecydowanie stary.
Kojarzy mi się z moimi dawnymi przyjaciółmi.
*Ja: Czy nadal posiadasz przyjaciół ze starego MSP?
-Lethiaa: Aktualnie mam kontakt z kilkoma poza grą,ale niestety tutaj została mi tylko Arli.
*Ja: Czy to prawda,że posiadasz bloga z Arli?
-Lethiaa: Tak,prowadzimy razem bloga,ale to dopiero początki.
*Ja: Co będzie się znajodwać na blogu?
-Lethiaa: Posty o różnej tematyce,konkursy.
Wszystko zależy od naszych czytelników.
*Ja: Piszecie dla czytelników czy dla przyjemności?(z pasji do pisania)
-Lethiaa: Dla czytelników
*Ja: Dobrze,zatem życzę powodzenia w rozwijaniu swojego bloga!
Dziękuję za wywiad i pozdrawiam gorąco.
-Lethiaa: Ja również dziękuję za wywiad

i pozdrawiam wszystkich czytelników Twojego cudownego bloga.


Blog Lethii i Arli: http://lethiaarlimsp.blogspot.com/

Aczkolwiek to nie koniec...
Lethiaa pokłóciła się z Arli.
Nie wiadomo z jakiego powodu zablokowano jej koto na zawsze.Prawdopodobnie złamała reglamin pisząc coś w statusie.
Lethiee doszły słuchy, że to Arli mogła napisać do modów w jej sprawie lub ją zgłosić, ponieważ się z nią pokłóciła.
Lethiaa w to uwierzyła i teraz rozpowiada, że to przez Arli jej konto zostało zablokowane.
Arli powiedziała mi również, że nie zna Lethii z w realu.
Dziwne co nie?

Z ostatniej chwili!
*lethiaa jest chłopakiem.
Lecz dlaczego udawał dziewczynę w grze?
To do dziś pozostanie zagadką.


To tyle na dziś. C:
Serdecznie zapraszam do obserwowania naszego bloga 
oraz komentowania.
Jeżeli masz jakieś pytania,możesz śmiało napisać je w komentarzu,
a my postaramy się na każde odpowiedzieć.
Następne wywiady już wkrótce!
Życzę udanych wakacji!

Do zobaczenia Kamila!

































7 komentarzy:

  1. Fajny post
    Ciekawe wymyślasz pytania (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobisz wywiad ze mną? Moja nazwa to Julietta Vladimoff 10 Już znam nagłówek ,, Wywiad z MS grającą przez 2 lata codziennie" lub po prostu ,,Wywied z Julietta Vladimoff 10" Mogę być znana,bo np. Nagraywam na YT na kanale Zuza Zawadzka

    OdpowiedzUsuń
  3. pluje na lethie smiec tfu / krulowa msp arli xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. zrob bochenku wywiad z krulową (ja) a nie z jakimis smieciami klamcami tfu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,ok.
      Pisałam do Ciebie,czy mogę zrobić z Tobą wywiad
      to nie doczekałam się odpowiedzi na MSP. xD

      Usuń