Music

sobota, 2 września 2017

Jak napisać do moderatorów NA MSP?

Witajcie!
Z tej strony Kamila. C:
Postanowiłam dziś poruszyć temat moderatorów MSP.
Hymm..Od czego by tu zacząć?
Zaczniemy od wyjaśnienia pojęcia moderator, gdyż
niektórzy mogą znać tylko jego połowę lub w ogóle.


Moderator - to pracownik MovieStarPlanet.
Pilnuję on bezpieczeństwa na MSP.
Moderatorzy nie stworzyli gry.
Ma on dostęp do specjalnych narzędzi takich jak 
dawanie blokady użytkownikom.
Dodam też, że nie można go odnaleźć za pomocą 
wyszukiwarki przyjaciół na MSP.
Aczkolwiek znam dwa sposoby na odnalezienie ich.
1. Znajdź film w którym użyci są moderatorzy.
2.Znajdź osobę która ma w najlepszych przyjaciołach moderatora.


PRAWDZIWI  MODERATORZY MSP
*MovieStarPlanet - Jest to moderator, który informuję Cię gdy osoba zgłoszona przez Ciebie zostanie ukarana.
*Moderator002 
*Moderator030
*Moderator032
*Moderator031
*Moderator008
*Moderator066
*Moderator062
*Moderator005
*Moderator134
*Moderator119
*The Producer
*Informacyjny
*Claus
*Stig

JAK ZNALEŹĆ MODERATORA NA MSP?
Otóż jak wcześniej wspomniałam, można moderatora
znaleźć za pomocą filmu lub MovieStar, która ma moda 
w najlepszych przyjaciołach.

Nazwa użytkowników, którzy posiadają moderatorów
w najlepszych przyjaciołach :

*Moderator030 <-- SophieC 
*Moderator032 <-- Możemy go znaleźć w filmie as98101
*Moderator002 <-- Możemy go zobaczyć w filmie as98101
*Moderator066 <-- Możemy go dostrzec w filmie as98101.
*MovieStarPlanet <-- to moderator, którego możemy odnaleźć,
gdy napisze nam na pocztę, że osoba zgłoszona przez nas 
otrzymała karę.

Ok, a teraz przejdźmy do kolejnego punktu.
Związanego z filmem w którym występują.
W JAKIM FILMIE MOŻEMY ZNALEŹĆ MODERATORÓW!?

Pracowników MSP, możemy znaleźć w filmie
 użytkownika as98101.

as98101 - Użytkownik MSP.
Konto założył w 2011 roku, w marcu.
Prawdopodobnie się usunął, lecz tego nie wiemy,
gdyż nie ma on nicku "Delete User".
Istnieje także możliwość, że również został moderatorem.
Skąd te podejrzenia?
1.Nie można go wyszukać w wyszukiwarce.
2.Nie da się go zaprosić do przyjaciół.

A więc przechodząc do tematu.
INSTRUKCJA ZNALEZIENIA FILMU AS98101
Miasto Filmów --> Filmy --> Szukaj Filmy...-->
"MovieStarPlanet".
Znaleziony, zatopiony! Co nie? Hah :D


Komentarze zostały zamazane, gdyż nie one są 
naszym dzisiejszym tematem.
Na zdjęciu wyraźnie widać, że do filmu zostało 
użytych czterech moderatorów.
JAK NAPISAĆ DO MODERATORA?
To proste.
Jeżeli już go znaleźliśmy, to klikamy na jego profil a następnie 
"wiadomość" :

Nie wiem czy tutaj odpisują.
Ale raz się żyje, trzeba próbować.
Mam nadzieję, że kiedyś odpisze :D.

UWAGA!
Moderatorzy, że tak powiem dzielą się na dwie grupy.
Są moderatorzy, do których można napisać
 i nie da się ich zaprosić do znajomych
aczkolwiek istnieją też tacy, do których się nie da napisać
ale da się zaprosić do znajomych.
Jest jeszcze taka możliwość, że napotkacie moderatora,
którego da się zaprosić do znajomych i DA SIĘ napisać do niego.
MOJE MARZENIE
JAK ZOSTAĆ MODERATOREM!?

Pewnie za dzieciaka większość z Was
chciałaby być moderatorem.
Powiem Wam...ŻE MOŻESZ NIM ZOSTAĆ,
lecz....Musisz spełniać pewne warunki.
Link do strony na której możecie znaleźć ofertę pracy
jako moderator w grze MovieStarPlanet :

Zła wiadomość....
Powiem Wam, że zanim odkryłam ten link to napisałam
do moderatorów czy mogę zostać moderatorem.
A Zosia (moderator) odpisała mi, że aby być
moderatorem trzeba być pełnoletnim
oraz nie szukają aktualnie pracowników. :]
EMAIL DO MODERATORÓW!
uwaga! Jeśli potrzebujesz pomocy moderacji
w sprawie poważnej sytuacji LUB masz fajny pomysł,
który moderatorzy mogliby zrealizować napisz do nich
na ten email!pl@moviestarplanet.zendesk.com
Można również wejść w stronę główną i kliknąć "contact" i tam szukać pomocy.

To tyle na dziś!
Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał :3.
Przepraszam za mój ostatni brak aktywności.
Jeśli nie chcesz przegapić kolejnych postów
ZAOBSERWUJ BLOGA!  :]
Ps. Życzę wszystkim dobrych ocen w szkole! Hyhhyh xD

Do zobaczenia
Kamila :*
Źródło; Polska MovieStarPlanet Wiki

9 komentarzy:

  1. Ciekawy post, a ten as ma zapewne permament bana, tak wygladal tez krol shymon

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne.Dziękuje bardzo. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi ukradli konto z 11lvl co mam zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bie mogę się zalogować mam nieprawidłowe hasło czy moglibyście mi dać nowe i mi je napisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mogę się zalogować, bo ktoś im kazał wpisać email jakiś i niby to miało mi dać sc i diaxy, a ukradli mi konto z pixelami, dripami. Jak weszłam na looki to to wszystko zniknęło z konta :(

      Usuń
  5. Mi ukradli unikaty nick tej osoby która kradnie to
    > Exotic <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam osobe
      co kłamie ludzi blok na zawsze nick: nacia349

      Usuń
  6. Kupiłem vipa ale go nie mam na koncie

    OdpowiedzUsuń